Wat ga je doen?
- Uitvoeren en bewaken van nieuwe marketingmogelijkheden
- Marketing jaarplannen maken en (deels) uitvoeren
- (Crisis)communicatieplannen maken, zowel voor onze klanten als voor UP
- Verantwoordelijk voor de inzet van social media van UP
- Content creëren: denk aan blogs, persberichten, webpagina’s e.d.
- (Door)ontwikkelen van huidige producten en diensten van UP
- Omgevingsanalyses maken en analyseren voor klanten
Wie ben je?
- Afgestudeerd op het HBO of WO in de richting communicatie of marketing
- 1 tot 2 jaar werkervaring
- Gevoel voor de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift
- Ervaring of affiniteit met SEO-marketing
- Kritisch, creatief en oplossingsgericht
- Ondernemend. Je krijgt de mogelijkheid om al je ideeën te realiseren, samen laten we UP groeien
- Je wil graag meer leren over het vak crisiscommunicatie
Wat krijg je:
- Een jaarcontract voor 24 tot 32 uur per week met uitzicht op een vast contract
- Veel vrijheid: bepaal je eigen werktijden en werk vanaf jouw eigen werkplek waar je maar wil
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Persoonlijk sociaal contract: dit biedt jou de mogelijkheid om verder te groeien, te leren en te ontwikkelen op basis van jouw wensen
- Leuke collega’s die elkaar motiveren en inspireren
- Kans om een groot en mooi netwerk op te bouwen
- Deelname aan inspirerende workshops en events