Weet jij wat je moet doen als jouw organisatie onder een vergrootglas ligt?

Schrijf je in voor de Masterclass 'Grip op crisis'

Spijker je kennis over crisiscommunicatie bij en start vandaag nog met voorbereiden.

Ga direct aan de slag met je crisisstrategie en zorg dat je voorbereid bent.

Speciaal voor marketing- en communicatieprofessionals en bestuurders/CEO’s die de basis op orde willen hebben en hun reputatie willen behouden in crisistijd.

Ontdek en leer:

  • de onderdelen van de juiste voorbereiding
  • wat je moet doen als jouw organisatie onder vuur komt te liggen
  • hoe je de controle behoudt en paniek voorkomt

Deze workshop is interessant voor jou als jij:

Wilt voorkomen dat je bedrijf ten onder gaat aan een onverwachte crisis

Twijfelt of je goed voorbereid bent als een journalist jou belt

Niet zeker weet hoe je moet reageren op geruchten over het bedrijf waar je werkt

Paniek in je organisatie wil voorkomen en in control wil blijven

Een goede reputatie wil opbouwen die tegen een stootje kan

In een uur tijd geven wij je de nodige informatie over wat je moet doen als jouw organisatie onder vuur komt te liggen, wat je van tevoren al kunt doen en hoe je ten tijde van crisis de controle behoudt en paniek voorkomt.

Kosten: € 47,-

Masterclass Grip op crisis

Aanmelden workshop

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Prijs: € 47,00
Betaalmethode*
American Express
MasterCard
Visa
Ondersteunde creditcards: American Express, MasterCard, Visa
 
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Review

Suzanne van Straaten – ELBHO

“UP heeft ons tijdens de workshop meegenomen in de basis van communicatie in een crisissituatie. Een uur vol eye-openers en bewustwording. Denk van tevoren goed na over stakeholders en scenario’s en steek vooral je kop niet in het zand. Crisiscommunicatie staat inmiddels 1x per jaar vast op de MT-agenda!”