'Up Communicatie 'Up Communicatie 'Up Communicatie
  • Home
  • Agenda
    • UP agenda
    • Workshop Grip op Crisis
  • Diensten
    • Crisiscommunicatie
    • Live scan
    • Online Quickscan
    • Reputatiemanagement
    • Persvoorlichting
    • Communicatie & media
    • Mediatraining
    • Interim
  • Up schrijft
    • UP schrijft
    • Krijg grip op crisis
    • In 10 stappen vertrouwen
    • Bouw je reputatie
    • Stakeholdersanalyse in 7 stappen
  • Over ons
    • Contact
    • Ons team
    • Klanten
    • Partners

Acute crisis?

Klik hier!

Bedankt en UP naar volgend jaar!

Home » UP schrijft » Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Gepubliceerd op: 18-11-2019

 

Vorige week nam ik, een soort van afscheid, van een klant. De opdracht is nog niet helemaal klaar, kwestie van afronden nog. Ik kreeg een grote witte doos mee die ik thuis pas mocht openen. In de doos zat een geweldige kaart met een nog mooiere tekst en heel veel cadeaus. Geen woorden voor (en dat wil wat zeggen)… hiervoor doe ik wat ik doe, loop ik graag een pasje harder en heb ik soms geen tijd voor vrienden, maar het is het waard.

“Hooggeëerde zeer gewaardeerde lieve collega,

Dank je wel voor alles dat je dit jaar hebt gedaan en gelaten voor ons. Voor je snelle reacties, flexibiliteit en de eigenstandigheid waarmee je werkt. Toen ik in het voorjaar hoorde dat jij de opdracht kon doen, viel er al een last van mijn schouders. En dat gevoel van opluchting werd alleen maar sterker toen we echt aan de slag gingen samen. Ik kon echt loslaten en werken aan herstel, wetende dat jij er was om de klus te klaren.

Je hebt me geleerd hoe belangrijk het is om af en toe kwetsbaarheid te tonen. Toegegeven – zo passend als jij dat kan – daar ben ik nog lang niet, maar de eerste stappen zijn gezet.

Ik heb een enorm pakket samengesteld om de koude wintermaanden mee door te komen en weet zeker dat we elkaar in 2020 weer met regelmaat tegenkomen. Ik had je graag nog een goede crisis/calamiteit gewenst, maar gelukkig voor ons bedrijf, is dit niet gebeurd. De enorme kaart blijkt toch nog veel te klein voor alles dat ik je wil zeggen: Bedankt en UP naar volgend jaar!”

 

Recente berichten

  • Steeds vaker crisis in ziekenhuizen, voorbereiding is noodzakelijk
  • UP schrijft voor Frankwatching: Voorkom forse reputatieschade door een klein issue
  • Wat kunnen wij leren van Zweden?

"Laat als organisatie zien dat je goed om kunt gaan met lastige situaties en dat je het vertrouwen van de omgeving absoluut waard bent."

Over UP

Maureen Veurman is expert op het gebied van communicatie, media en reputatie met een specialisme op het gebied van crisiscommunicatie. Ze geeft advies op het gebied van (strategische) communicatie en woordvoering. Met UP leert zij een organisatie met lef, open, eerlijke en realistische communicatie de juiste relaties aan te gaan om te zorgen dat ze stevig staan in positieve en negatieve situaties.

Crisiscommunicatie & Media Pak je crisis succesvol aan met behoud van je reputatie. Zie het als een kans. Wat doe je voor, tijdens en na een crisis. Wij leren het je. Lef in communicatie

  • Maureen Veurman
  • 06 22 21 89 32
  • maureen@up-communicatie.nl

Contactgevens

Noordergracht 52
1601PH Enkhuizen

Diensten

  • Crisiscommunicatie
  • Reputatiemanagement
  • Persvoorlichting
  • Mediatraining
  • Acute crisis
  • Checklist crisiscommunicatie

Sitemap

  • Algemene voorwaarden
  • Privacypolicy
  • Sitemap
  • Contact

Volg ons

 


Ben jij voorbereid op crisis? Doe de online scan. Klik hier

Copyright 2022 – UP Crisiscommunicatie & Media