Welke communicatielessen kunnen wij trekken uit de eerste maanden coronacrisis.

wat is dit

was

is

dat

wat doet dit

un je downalilugciwedc

De coronacrisis heeft ons leven flink op de kop gezet. Voor sommigen begint het nieuwe normaal al te wennen, anderen hebben het er nog steeds moeilijk mee. Geen wonder want de crisis heeft ons allemaal overvallen en de impact is enorm. Veel bedrijven moesten hun business (tijdelijk) stopzetten of anders gaan werken. Thuiswerken en ‘social distancing’ zijn de nieuwe norm.

UP is benieuwd hoe het voor jouw bedrijf heeft uitpakt en is een onderzoek gestart. Hoe goed was je bedrijf voorbereid op de crisis? Welke impact hebben alle maatregelen op de organisatie gehad en hoe zien jullie de toekomst? Hoe verliep de communicatie met medewerkers, klanten, leveranciers en andere stakeholders? Wat kunnen we leren van elkaars valkuilen en successen?

De uitkomsten van het onderzoek breng ik uit in een e-book. Iedereen die vrijblijvend meewerkt ontvangt een gratis exemplaar. Het onderzoek neemt maximaal 45 minuten van je tijd in beslag en bestaat uit een online vragenlijst (ca 15 minuten) en een telefonisch interview (ca 30 minuten). Vanzelfsprekend gaan we uiterst zorgvuldig met alle gegevens  om en worden de resultaten anoniem verwerkt.

Om het onderzoek kwalitatief interessant te maken ben ik op zoek naar 100 bedrijven die willen meewerken. Daarbij richt ik me, in eerste instantie, vooral op de directie of afdeling communicatie van organisaties met meer dan 50 werknemers.

Wil je meedoen en een gratis exemplaar van het e-book met de resultaten ontvangen? Stuur een e-mail aan info@up-communicatie.nl en je krijgt de vragenlijst toegestuurd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

 

 

check

Bel me terug

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.