'Up Communicatie 'Up Communicatie 'Up Communicatie
  • Home
  • Diensten
    • Crisiscommunicatie
    • Quickscan crisiscommunicatie
    • Persvoorlichting
    • Woordvoering
    • Reputatiemanagement
    • Interim Communicatieadviseur
    • Mediatraining
  • Agenda
    • Het crisiscommunicatie-evenement van 2025
    • Masterclass ‘Grip op crisis’
    • UP agenda
  • UP schrijft
    • Koop NU boek ‘Geen paniek!’
    • Blog
    • Whitepaper Omgaan met de media
    • Whitepaper Reputatiemanagement
    • Whitepaper Zo bereid je je goed voor op een crisis
    • Whitepaper Stakeholderanalyse
    • Whitepaper Crisiscommunicatieplan
  • Over ons
    • Contact
    • Visie, missie en team
    • Vacatures
    • Klanten
    • Partners

Acute crisis?

Klik hier!

Bedankt en UP naar volgend jaar!

Home » UP schrijft » Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach

Gepubliceerd op: 18-11-2019

 

Vorige week nam ik, een soort van afscheid, van een klant. De opdracht is nog niet helemaal klaar, kwestie van afronden nog. Ik kreeg een grote witte doos mee die ik thuis pas mocht openen. In de doos zat een geweldige kaart met een nog mooiere tekst en heel veel cadeaus. Geen woorden voor (en dat wil wat zeggen)… hiervoor doe ik wat ik doe, loop ik graag een pasje harder en heb ik soms geen tijd voor vrienden, maar het is het waard.

“Hooggeëerde zeer gewaardeerde lieve collega,

Dank je wel voor alles dat je dit jaar hebt gedaan en gelaten voor ons. Voor je snelle reacties, flexibiliteit en de eigenstandigheid waarmee je werkt. Toen ik in het voorjaar hoorde dat jij de opdracht kon doen, viel er al een last van mijn schouders. En dat gevoel van opluchting werd alleen maar sterker toen we echt aan de slag gingen samen. Ik kon echt loslaten en werken aan herstel, wetende dat jij er was om de klus te klaren.

Je hebt me geleerd hoe belangrijk het is om af en toe kwetsbaarheid te tonen. Toegegeven – zo passend als jij dat kan – daar ben ik nog lang niet, maar de eerste stappen zijn gezet.

Ik heb een enorm pakket samengesteld om de koude wintermaanden mee door te komen en weet zeker dat we elkaar in 2020 weer met regelmaat tegenkomen. Ik had je graag nog een goede crisis/calamiteit gewenst, maar gelukkig voor ons bedrijf, is dit niet gebeurd. De enorme kaart blijkt toch nog veel te klein voor alles dat ik je wil zeggen: Bedankt en UP naar volgend jaar!”

 

Recente berichten

  • Wat is een crisis en hoe ga je ermee om?
  • Help, een crisis!?
  • Wat bedrijven kunnen leren van de ruzie tussen Blake Lively en Justin Baldoni

""

Ontmoet Maureen!

Ben je op zoek naar een inspirerende spreker die jouw publiek alles kan vertellen over crisiscommunicatie en alles wat daarbij hoort? Maureen staat klaar om haar jarenlange kennis en ervaring met je te delen. Met passie en expertise deelt ze inzichten over hoe effectief om te gaan met crises en reputatieschade.

Crisiscommunicatie & Media Pak je crisis succesvol aan met behoud van je reputatie. Zie het als een kans. Wat doe je voor, tijdens en na een crisis. Wij leren het je. Lef in communicatie

  • Maureen Veurman
  • Bel: 085-0231909
  • Of plan hier een afspraak >>

Contactgevens

Noordergracht 52
1601PH Enkhuizen

Sitemap

  • Algemene voorwaarden
  • Privacypolicy
  • Sitemap
  • Contact

Diensten

  • Crisiscommunicatie
  • Quickscan crisiscommunicatie
  • Interim Communicatieadviseur
  • Mediatraining
  • Persvoorlichting
  • Reputatiemanagement
  • Woordvoering
  • Masterclass ‘Grip op crisis’

Hulptools

  • Online Quickscan
  • UP Blogs en inspiratie

Download gratis

  • ‘Krijg grip op crisis’
  • ‘Stakeholdersanalyse in 7 stappen’
  • ‘Bouw je reputatie op in 6 stappen’
  • ‘In 10 stappen het vertrouwen van je klant’

Volg ons

 


Ben jij voorbereid op crisis? Doe de online scan. Klik hier

Copyright 2025 – UP Crisiscommunicatie & Media website gemaakt door CustomerScope.nl