Ongelofelijk, ik mag dus gewoon een boek schrijven.

Hoe is mijn idee ontstaan om een boek te gaan schrijven?

Ongelofelijk, ik mag dus gewoon een boek schrijven. Hoe gaaf is dat. Begin van de corona-crisis ontstond het idee voor een onderzoek onder ondernemers en bedrijven over de impact van corona op het bedrijfsleven. Hier wilde ik een e-book over schrijven. Heel veel reacties, een digitale vragenlijst en telefonische interviews later werd mijn boek groter er groter. Althans het idee. Eenmaal begonnen met schrijven kwam ik er namelijk achter dat een lekkere onderbouwing vanuit mijn visie, kennis en ervaring een mooie aanvulling zou zijn. En inmiddels wordt de verhouding iets anders.

Meriam Slijkerman hoorde mijn idee en omdat zij ook net klaar is met haar boek (ligt november in de winkel) vroeg ze mij of ik wellicht geïnteresseerd zou zijn om het uit te geven. Nooit over nagedacht eigenlijk, maar wat op mijn pad komt en een uitdaging is, pak ik met beide handen aan. Het contact was snel gelegd, binnen één week zat ik aan tafel met de uitgever en ging ik als schrijfster weer naar buiten.

‘Versterk je reputatie met communicatie’ gaat over de kansen die je als bedrijf kunt benutten door de inzet van de juiste communicatie op het juiste moment. Uiteraard komen er cases in, ook die uit de coronatijd, en vul ik deze aan met informatie die ik tijdens mijn onderzoek, studies en ervaringen heb opgehaald.

Al geïnteresseerd? Je moet nog even wachten, het boek komt februari 2021 uit. Nog even geduld dus…

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *