Maureen Veurman
UP-richter
“Alles wat een mens laat wankelen, geeft mij kracht.”
Crisiscommunicatie, reputatiemanagement en media
085 – 023 19 09, maureen@up-communicatie.nl
Wij geloven dat elke crisis kansen biedt om te veranderen en te groeien. Een sterke reputatie en een goede crisisvoorbereiding zijn hierbij essentieel. Daarom helpen wij bedrijven en organisaties met het opbouwen van een ijzersterke reputatie. Wij leren bestuurders en communicatieprofessionals wat hen te doen staat wanneer er een crisis uitbreekt en ontzorgen hen in crisissituaties.
Wij coachen onze klanten, met een bewezen methode, in hun (crisis)communicatiestrategie en ontzorgen en begeleiden hen bij een eventuele crisis. Wij leren hen open, eerlijk en met lef te communiceren. Het resultaat is dat onze klanten de rust bewaren, overzicht hebben en grip houden op crises. Doordat ze lastige situaties op een goede manier adresseren, behouden ze het vertrouwen van hun stakeholders en komen ze sterker uit de strijd.
Ons doel is dat alle Nederlandse ondernemingen in 2030 geleerd hebben wat ze moeten doen om crisissituaties succesvol te beheersen en er sterker uit te komen. Op die manier dragen wij bij aan een stabiel Nederland met een eerlijke communicatiecultuur naar alle doelgroepen.
“Alles wat een mens laat wankelen, geeft mij kracht.”
Crisiscommunicatie, reputatiemanagement en media
085 – 023 19 09, maureen@up-communicatie.nl
“Ik hou van reuring. Want een crisis of calamiteit vraagt om enorme focus én om snel afstemmen en schakelen.”
Crisiscommunicatie en reputatiemanagement
06-86829703, dorien@up-communicatie.nl
Crisiscommunicatie en reputatiemanagement
06-51212554, lotte@up-communicatie.nl
“Ontzorgen, dat doe ik al mijn hele leven, dat zit in mijn DNA.”
06-48908909, alexandra@up-communicatie.nl
“Van een goede mediatraining heb je onmiddellijk profijt.”
“Het schrijven van teksten is voor mij het mooiste vak dat er bestaat.”
“Het goed opzetten van je privacybescherming, vraagt om veel details.”