Haal maar eens diep adem, hulp is onderweg. Samen krijgen we deze crisis onder controle.

Acute crisis

Probeer je aan het ‘golden hour’ te houden. In het eerste uur van de crisis moeten de belangrijkste beslissingen worden genomen. Dit is de kritieke fase, waarin je voorkomt dat de situatie escaleert. Daarom is een goede voorbereiding van groot belang.

Crisis

Een crisis komt vaak onverwachts. Een ontevreden cliënt, een bedrijfsongeval of een crisis van buitenaf die je eigen organisatie raakt. Zit je NU in een crisis en weet je niet wat te doen? App het woord CRISIS naar 06-22218932 en wij nemen binnen één uur contact met je op.

Wat krijg je als je nu belt?

  • Direct contact om te sparren en de ernst van de crisis in te schatten
  • Afhankelijk van de ernst van de crisis zijn wij binnen enkele uren ter plaatse

Begeleiding

Ben je niet voorbereid op een crisis, overvalt het je en weet je niet wat je moet doen? Zodra we de situatie hebben ingeschat gaan we meteen aan de slag. We verzorgen maatwerk, aangezien iedere situatie uniek is.

We begeleiden het crisisteam voor, tijdens en na de crisis.

Contact

Zit je in een crisissituatie en ben je benieuwd naar onze aanpak?
Bel 06-22218932 of neem contact met ons op via info@up-communicatie.nl

Astrid Lakeman - Lakeman Bewindvoering

“Als curator heb ik een zwijgplicht over zaken die ik behandel. In één specifieke zaak had ik veel last van negatieve en onjuiste berichtgeving in de media. Het werd een eenzijdig verhaal, wat veel mensen als waar aannamen. Wekelijks werd ik benaderd door journalisten naar mijn verhaal, ik wist niet meer wat ik moest zeggen tegen ze. Maureen heeft alle contacten met de media van mij overgenomen en dit heeft mij veel rust gegeven. Maureen is een mooi mens die meteen hulp biedt als dat nodig is. Ik kan het iedereen aanraden om met haar in zee te gaan.”